კლუბის მეოთხე შეხვედა მიზნად ისახავდა გენდერული თანასწორობის შესახებ დისკუსიის გამართვას.
პროცესი რომ სახალისო და საინტერესო ყოფილიყო, კლუბის გადაწყვეტილებითა და კურატორი მასწავლებლის ,ნადია ჭიღლაძის გადაწყვეტილებით, პროცესი წარიმათა როლური თამაშის ფორმატში.
მოსწავლეებს უნდა ,,ჩაეწერათ" გადაცემა ,
სამმა ,,ჟურნალისტმა" შეარჩია გადაცემის თემა ,სახელწოდება და მოკლედ ჩამოაყალიბა რა იქნებოდა გადაცემის მთავარი თემა
გენდერული თანასწორობა -მითი თუ რეალობა
,,ჟურნალისტებმა" გადაცემაში მოიწვიეს
შუშანიკი, ვარსქენი, ფსიქოლოგი ,სახალხო დამცველი ,შინაგან საქმეტა მინისტრი და საპატრიარქოს წარმომადგენელი
მოსწავლეებს იმპროვიზაცია არ გასჭირვებიათ. ,, სტუდიაში" მიწვიეს მთაში მაცხოვრებელი გოგონა ,რომელიც იძულებით დააქორწინა ,,ვინმე ციციკორემ".
მოსწავლეებამ იმსჯელეს რა უფებები აქვთ ქალებს, იმსჯელეს კანონისა და რეალობის შუსაბამობაზე, ასევე ვის შეუძლათ რომ ,მიმართონ, ცსხელო ხაზისა და სახალხო დამცველის აპარაის შესახებ, რა სანქციებია მოზალადის მიმართ.
პროცესი რომ სახალისო და საინტერესო ყოფილიყო, კლუბის გადაწყვეტილებითა და კურატორი მასწავლებლის ,ნადია ჭიღლაძის გადაწყვეტილებით, პროცესი წარიმათა როლური თამაშის ფორმატში.
მოსწავლეებს უნდა ,,ჩაეწერათ" გადაცემა ,
სამმა ,,ჟურნალისტმა" შეარჩია გადაცემის თემა ,სახელწოდება და მოკლედ ჩამოაყალიბა რა იქნებოდა გადაცემის მთავარი თემა
გენდერული თანასწორობა -მითი თუ რეალობა
,,ჟურნალისტებმა" გადაცემაში მოიწვიეს
შუშანიკი, ვარსქენი, ფსიქოლოგი ,სახალხო დამცველი ,შინაგან საქმეტა მინისტრი და საპატრიარქოს წარმომადგენელი
მოსწავლეებს იმპროვიზაცია არ გასჭირვებიათ. ,, სტუდიაში" მიწვიეს მთაში მაცხოვრებელი გოგონა ,რომელიც იძულებით დააქორწინა ,,ვინმე ციციკორემ".

არანაკლებ საინტერესო აღმოჩნდა გადაცემის ბოლოს დარიგებული თვითშეფასების რუბრიკების გაცნობა და მოსწავლეტა რეფლექსიები.
რომლის კითხვარიც ასე გამოიყურებოდა
მოსწავლეთა თვითშეფასების რუბრიკა
,,სატელევიზიო გადაცემის დროს მე ვიყავი (მიუთითეთ
როლი)-------------------------.
ამ
ამპლუაში ჩემი თავი ძალიან ა)მომეწონა
ბ) არ მომეწონა ( გახაზეთ ერთ- ერთი) რადგან
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ამ ,,გადაცემამ „ ერთხელ კიდევ დამაფიქრა
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
მოკლედ ჩამოაყალიბეთ ,როგორ გამოიყენებთ მიღებულ ცოდნას რეალურ ცხოვრებაში
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
გტავაზობთ რამდენინე მათგანს
,,შევეცდები პროექტები დავწერო და შევასრულო ფემინისტი ქალის როლი ცხოვრებაში"
,,ღმერთმა არ ქნას და თუ გავხდი ძალადობის მსხვერპლი ,არ გავჩერდები და მივმართავ სახალხო დამცველის ინსტიტუტს"
,,მე თუ შემხვდა ძალადობის მსხვერპლი ვეცდები დავეხმარო მსოფმხედველობის შეცვლაში"
,,არ მივცემ უფლებას ვინმეს დამამციროს და დამჩაგროს, რადგან ვარ ინფორმირებული..."
,,შევეცდები უფლებების დარღვევის შემთხვევაში მივმართო სახალხ დამცველს, ცხელ ხაზს, სოც მუშაკს"
,,რასაც აქ ვსწავლობთ ,რეალურ ცხოვრებაშიც ვიყენებთ, დღევანდელი დღეც ამის მაგალითია",,შევეცდები პროექტები დავწერო და შევასრულო ფემინისტი ქალის როლი ცხოვრებაში"
,,ღმერთმა არ ქნას და თუ გავხდი ძალადობის მსხვერპლი ,არ გავჩერდები და მივმართავ სახალხო დამცველის ინსტიტუტს"
,,მე თუ შემხვდა ძალადობის მსხვერპლი ვეცდები დავეხმარო მსოფმხედველობის შეცვლაში"
,,არ მივცემ უფლებას ვინმეს დამამციროს და დამჩაგროს, რადგან ვარ ინფორმირებული..."
,,შევეცდები უფლებების დარღვევის შემთხვევაში მივმართო სახალხ დამცველს, ცხელ ხაზს, სოც მუშაკს"
No comments:
Post a Comment